čtvrtek 3. června 2010

Zajímavý týden

Tak tenhle týden opravdu stojí za to. V úterý jsem si poprvé zaběhl na dráze tři kilometry na čas (tedy poprvé "na vlastní triko", tedy nikoho jsem netáhl) a to za slušných 10 minut rovných - byť to bylo spíš tempem na pět kilometrů a bez závěrečného zrychlení, když jsem chtěl v závěru trochu pomoct Kamendovi při plnění jeho juniorského limitu. Takže celkem slušný prostor pro budoucí zrychlení na téhle trati i na případné zaběhnutí "B" limitu na pětce. Ukázalo se, že ta jediná letošní pětka byla opravdu hodně ovlivněná náročným soustředěním, které jí předcházelo.
Ve středu to ale bylo o něčem jiném. Dopoledne jsem si dal cestu do Brna a zpátky, takže jsem se ani moc nevyspal, a odpoledne vyrazil na mapový výjezd našeho SCM. Tentokrát se mi to moc nesešlo a běžecky jsem docela odešel, takže jsem to raději v průběhu druhého okruhu zabalil (to už bylo ale skoro v plánu na startu, jelikož už jsem si předtím jeden okruh dal - ale okolo třetiny na mě opravdu padla krize, a tak jsem si jen zaběhl jeden nejrychlejší mezičas, na postupu, který už jsem měl na prvním okruhu, a ukončil to). I mapově jsem měl občas problémy. Na druhou stranu, když koukám na výsledky, tak oproti řadě ostatních jsem měl ještě celkem dobrý den :-D

Žádné komentáře: