sobota 26. června 2010

Pálava po roce

Letošní rok mě opět zatáhl na Pálavu. Tentokrát už ne naštěstí pod stan (ale do pohodlné chatky) a ne do šílených veder. Takže super počasí k ježdění na kole, kterému jinak moc neholduji. Týden na jihu Moravy se nakonec ukázal celkem výživným a v závěru mi už i lehce docházely síly - na kolo přeci jen nejsem zvyklý a tímhle týdnem jsem zhruba vyrovnal kolo za loňský rok :-D
Ale jsem za to rád, aspoň jsem si trochu oddechl od běhání (byť dvakrát jsem vyrazil na místní velevrchol Děvín a nabral nějakou tu tisícovku převýšení za nějaké dvě a půl hoďky celkem). Příští týden si dám na pár dní oraz úplně (vyrážím do Londýna), a pak už zase začnu s nějakým tím vážnějším tréninkem na podzim.

Na závěr aspoň jedno akčnější video z překonávání plotu obory:


Na cestách jsem narazil i na další kousek do své sbírky pitomých dopravních značek. Uznávám, že jet po čtyřikrát hlavní silnici (v protisměru byla jen dvakrát hlavní silnice) nemá na legendární švédskou cyklostezku se zákazem vjezdu kol, ale taky ujde...

Žádné komentáře: