čtvrtek 10. června 2010

Mapy z víkendu

Trochu opožděně, ale neměl jsem na to kvůli noze moc náladu. Tady jsou mapy z víkendu s postupy. K sobotě se moc vyjadřovat nebudu. Do řekněme 8. kontroly to byly "normální" chyby, zbytek už ani nevím, to jsem měl problémy se zorientovat i na křižovatce cest, hlava prostě uvařená z vedra (a nohy neběžely).

Mapa z middlu

Neděle opět začala chybou na dvojku (minul jsem těsně srázek a skončil tak o dvě vrstevnice níž na nějakém jiném srázku, který zřejmě mapař nepotkal. Zkazil jsem i trojku, kdy jsem měl problém najít zašitou kontrolu, která byla vidět jen z jedné náběhové strany, protože ji nějaký ***** zarazil za malinké stromky. Kdybych u toho kamene nebyl na správné straně a přitom nic neviděl, tak neřeknu, ale takhle to nebyla ani kontrola na middle. Ostatně, nebyl jsem sám, třeba i Danáč s tím měl trochu problém.

 
 Mapa z klasiky

Pak už jsem se ale dokázal trochu zkoncentrovat (asi díky tomu, že kontroly konečně nabyly jiného než middlového charakteru) a jít celkem bez chyb. První delší postup jsem úplně dobře nevymyslel a navíc jsem ho i špatně realizovat, když jsem se těsně za jeho polovinou odpojil z cesty na dřívějším hřbítku a musel jsem tak měnit závěr. Menší postupovou chybu jsem ještě vytvořil na 11. kontrolu, kdy jsem seběhl do špatného údolí a musel se prodírat pěkně hnusným hustníkem. Další problémy přišly až na konci - na 23., 24. a 27. jsem neustál dohledávky. Už jsem toho taky začínal mít dost (a okolo 27 to bylo trochu zajímavě zmapované). Na doběhu jsem si zlepšil čas ze soboty o sedm vteřin (doklad toho, že jsem byl na middlu totálně mimo, ani jeden z doběhů jsem nevypustil).
Celkově tedy slušný závod, chyb bylo trochu víc, ale kazila spoustu lidí, takže se to celkem ztratilo. Důležité bylo tentokrát vydržet i navzdory únavě a chybám. Tak snad bude moje příští účast v elitě zase úspěšnější a dosáhnu třeba i na nějaké ty bodíky do Českého poháru.

P.S. Noha už teď večer vypadá lépe, začínám být mírně optimistický, protože se mi daří simulovat i celkem normální chůzi (byť to pořád bolí). Uvidíme zítra ráno, to se rozhodnu, jestli to má cenu o víkendu vůbec zkoušet...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

KUBA
middle - se divím, kolik lidí se pouštělo na jedničku do dobrodružství "jít rovně"

klasika - ta vaše trojka (moje dvojka) mně taky dala zabrat (dobrá minuta a půl ztráty) a zeptej se Vrabce, co na ní dělal...

Michal Jirásek řekl(a)...

Bylo to celkem v pohodě, dalo se zorientovat podle toho lomečku, jen ten hustník předtím byl takový podivný a nemít buzolu, tak jsem se tam pěkně zamotal...
Jo, Vrabcovi to koukám taky dalo zabrat, ale pohřbila ho až ta další kontrola, která taky zrovna nebyla nejlehčí (běžel jsem na směr a doufal, že narazím na lampion, no a naštěstí narazil...)