pondělí 17. května 2010

Zlínský vstup do elity

O víkendu jsem zaběhl trojici celostátních závodů pořádanou Zlínem. Podrobněji se jim budu věnovat asi až za pár dní (mám teď celkem dost práce ve škole, takže nemám moc času se rozepisovat).
Výsledky byly celkem slušné, žádný zázrak, ale rozhodně ani propadák. Na sprintu jsem dělal jen drobné chybky (a nepříjemně se rozsekal), takže z toho bylo 21. místo (ze 70 startujících) v H21A s minutou a půl ztráty. Sobotní klasika v H21E mi vynesla 34. místo (ze 40 startujících). Začátek jsem měl takový pozvolnější s většími chybami, okolo čtvrtiny jsem se ale rozeběhl a nakonec z toho byl pro mě výkon, se kterým jsem rozhodně spokojený. Alespoň pro začátek jako první zkušenost v elitě.
Nedělní middle, opět v H21A, byl pro mě asi nejslabším výsledkem - 33. místo (z 68 startujících). Ztráta se vyšplhala skoro na čtyři a půl minuty. Pár chyb jsem sice udělal (i výraznějších), ani běžecky to nebylo ideální, ale i tak si velkou část té ztráty nedokážu vysvětlit jinak, než že trať se po dvou hodinách prostě rozběhala, protože dost pršelo a podklad se značně smekal i v orientkách. V pasážích, kde se neběželo v traverzu jsem s mezičasy pohyboval okolo dvacítky. V traverzu pak dost přes třicet. Velkou část z téhle ztráty samozřejmě tvoří to, že v tomhle typu terénu neumím tak rychle běhat. V tom mám tedy ještě rezervy.
Na podrobnější informace se dostane za pár dní (odhadem tak ve čtvrtek), výsledky a další detaily si můžete najít na stránkách závodu (rozhodně jedny z nejlepších, které jsem u českých závodu potkal, jak obsahem, tak designem).

Přiložená fotka ze sprintu ve Zlíně - autorem je Tomáš Nečas

Žádné komentáře: