pondělí 24. května 2010

Zatraceně úspěšný víkend

Tenhle víkend se mi celkem vydařil. Všechny tři závody (sobotní sprint a štafety i nedělní štafety) v Brně a okolí jsem odběhl sice ne zcela čistě, ale rozhodně pekelně slušně.
Sobotní sprint byl fyzicky (a místy i mapově) dost náročný. A to mi přesně sedlo. Chyboval jsem jen párkrát a co je důležité, tak jen drobně. Výsledkem tak byl můj nejlepší výsledek v H21A - 7. místo s 45 sekundami ztráty, to je další letošní dobrý výsledek ze sprintu (nepovedl se mi jen ten jediný lesní u Zdechovic, který byl ale poněkud odlišný od zbylých, které se z velké části odehrávaly ve městě). Sprinty mi docela jdou, byť na nejlepší většinou nemám, protože postrádám absolutní rychlost, který je tu třeba víc než kde jinde.
Odpolední štafety už jsem trochu pokazil. Zvlášť v úvodu jsem se nevyvaroval obíhání cizích kontrol. Nakonec z toho ale bylo 17. místo na prvním úseku, což není zdaleka tak hrozný výsledek. Ztráta byla sice na první Pardubice (Lála) okolo pěti minut, ale třeba na třetí Turnov jen minuta a půl. Nakonec naše štafeta doběhla 22. - stavěli jsme totiž tři vyrovnané štafety, abychom letos na mistrovství dostali o jednu štafetu víc než obvykle. V sobotu nám to ale nevyšlo a třetí štafeta ani nebodovala.
Na neděli došlo k přeskupení. Já už jsem neběžel první úsek, ale druhý, a místo Míry a Jedly jsem běžel s Bobem a Vrabcem. A byl jsem rád, že jsem nemusel rozbíhat, myslím, že v tomhle terénu bych asi v hromadném startu nezískal tolik jako na druhé úseku, kde jsem mohl v klidu běžet podle svého a ne se zběsile hnát za ostatními. Začátek jsem proto rozběhl v klidu a trochu pošetřil na druhou část plnou rýh, ve které jsem tušil, že se bude lámat chleba jak fyzicky, tak mapově. Chyb jsem ani moc nevytvořil a zaběhl 12. čas na úseku (byť oproti sobotním štafetám mi tentokrát rozlosování farst tolik nepřálo) a co je důležitější, posunul nás z 43. na 22. místo. Naše štafeta nakonec opět urvala vítězství ve slávistickém minisouboji a doběhla 16. v celkovém pořadí. Třetí štafeta pak byla 24. a získala hned dvanáct bodů, které se budou v žebříčku ještě dost hodit.
Tedy úspěšný víkend na kvalitně zorganizovaných závodech (byť pár věcí by se našlo a někde - ne u občerstvení - by se nemusely stát takové fronty). Sobotní sprint a nedělní štafety bych navíc bral jako jedny z nejlepších výkonů letošní sezóny. A sobotní odpolední štafety zase prolomily sérii dost hrozných druhých závodů v jednom dni. Takže jen tak dál :-D

Foto ze sobotního sprintu od Kadeho. Postupy tradičně až zítra či pozítří...

Žádné komentáře: