čtvrtek 27. května 2010

Mapy z brněnských závodů

Trochu později, než jsem zamýšlel, ale tady jsou mapy z posledních závodů pořádaných Žabinami.

Mapa ze sprintu

Nejprve proběhl sprint a byl to jeden z mých nejlepších letošních závodů. Terén mi celkem sedl, jen běžecky to mohlo být trochu lepší. První problém jsem vytvořil až na začátku postupu na 6. kontrolu, kde jsem málem vběhl do privátu (zastavil mě až spadlý plot, o který jsem se málem zabil :-D ). V pasáži s údolími jsem správně odhalil, že se jedná o místo, kde se bude rozhodovat závod a nahnal tu pěkných pár míst. Pak přišla asi největší chyba závodu na 12. kontrolu, kde jsem si neuvědomil, že mě schody z průchodu (a zejména zábradlí) dovedly až na tu správnou cestu, přičemž já si myslel, že ji mám teprve před sebou.


Mapa ze sobotních štafet

Sobotní odpolední štafety jsem rozbíhal a popravdě se mi moc na první úsek nechtělo, protože jsem měl strach, že ještě nebudu po sprintu úplně v pohodě. Naštěstí to bylo celkem dobré (asi díky tomu, že předchozí druhé závody v jednom dni jsem běhal v týdnech s plným tréninkových zatížením, což tentokrát nebylo).
No ale už na začátku jsem proběhal spoustu cizích kontrol, takže to nebylo úplně ono. Pak přišel zásek na 9. kontrolu, kam snad v tom dlouhém hadu nikdo neběžel (tedy za mnou už pak jo). Potom už jsem se ale do toho konečně dostal a až na postupovou chybu na 20. kontrolu to bylo v pohodě.


Mapa z nedělních štafet

Nedělní štafety jsem rozběhl s rozvahou. Už jsem trochu cítil únavu, tak jsem se chtěl pošetřit do pasáže s rýhami. Trochu mě jen pozlobila 5. kontrola, ale díky jiným závodníkům jsem tam skoro nic neztratil. Horší byla devítka, tam ty světlinky v hustníku byly celkem dost divoké a málem jsem tam dost ztratil (obtížností trochu nevyvážená farsta oproti kupce v čistém lese). Na desítku jsem proto raději šel postup na jistotu. V závěru jsem už před sebou viděl pěkný vláček, který jsem dojel. Pak už to byla pohoda.
Pěkné závody, pěkná stavba a náročné tratě (v neděli trochu míň vyvážené farstování, ale v tomhle terénu je to dost těžký úkol). Letos se ty republikové závody pořadatelům opravdu daří...

Žádné komentáře: