pátek 7. května 2010

Dvojzávod v Moravské Třebové

Zítra mě zase po třech týdnech čekají další závody - sprint a krátká trať - obojí v rámci nebo v blízkosti Moravské Třebové. Tentokrát běžím pokaždé nejvyšší mužskou kategorii oblastních závodů H21A a parametry dávají tušit, že budou asi i nějaké ty kopce. Na sprint startuji v kategorii jako první a na krátké hodně v závěru, což znamená více než šest hodin mezi oběma starty - dvojnásobek toho, co jsem měl na oblastním mistrovství (tam se navíc jako první běžel middle, který je pochopitelně časově i silově náročnější, což reálnou pauzu ještě zkrátilo).
Tratě snad budou stát za to, loni se mi tady sice moc nedařilo (na sprintu velká chyba v závěru části v lesoparku a na štafetách minutové čekání na oražení u první uzlové kontroly), ale snad to bude tentokrát lepší. Popravdě jsem i chvilku váhal, zda na tyhle oblasťáky jet, ale nakonec zvítězil názor, že bych si rád týden před mistrovstvím ve sprintu (pro mě v H21A) a prvními celostátními žebříčky rád odběhl po pár týdnech "volna" nějaké ty ostřejší závody.

Žádné komentáře: