pondělí 12. dubna 2010

Oblastní mistrovství u Zdechovic

Takže ještě zpětně k oblastnímu mistrovství ve Zdechovicích, kde jsem obsadil 5. místo na krátké trati a 15. místo na sprintu (obojí H21C). Počasí celkem vyšlo (jen mi na startu trochu sprchlo), tratě i mapa byly celkem v pohodě (tisk na laseru mi nevadil, ke stavbě se vyjádřím průběžně), organizace byla pohodová, jen bufet prý nebyl ideální, ale sám jsem neměl moc času to ověřit osobně.

Mapa z krátké s postupy

Startovka pro krátkou mě do lesa poslala skoro tři hodiny po startu prvních. Z důvodu, že už jsem měl za necelé tři hodiny znovu vybíhat na sprint, jsem proto zpočátku nezařadil moc vysoké tempo. K rychlejšímu běhu mě vyburcovala až hloupá chyba na 4. kontrolu a zejména doběhnutí pozdějším jičinským vítězem na 8. kontrole o dvě minuty. Pak už to celkem šlo, tedy až na zaváhání na 9. a 18. kontrole, kde jsem to úplně neumapoval. Na těchto třech chybách jsem nechal cca 1:20, což by ale na vítězství stejně zdaleka nestačilo, zbytek byla ztráta na běhu, který nebyl úplně ideální, a taky na pomalém začátku. Jinak tratě se mi líbily, dobrá práce.

Mapa ze sprintu s postupy

Výrazně nespokojený se svým výkonem jsem ale na sprintu. Ten mi totiž vůbec nesedl (ani mapově ani běžecky). Chyb jsem vyrobil nepočítaně, tedy asi čtyři, ale to je na sprintu zoufale moc, a když už jsem se konečně mohl rozběhnout, tak to zase vůbec netáhlo - částečně jsem asi nebyl v běžecké formě, ale určitě se  trochu podepsala i kratší pauza po minulém závodě. Výsledek tak byl docela tragický.
Co se týče samotného závodu, tak terén na sprint to nebyl nijak výjimečný, moje trať (H21C) se mi moc nelíbila, a tak jsem celkem litoval, že jsem nešel do H21A, protože ta vypadala mnohem lépe. Co bych nejvíce vytkl (přiznávám, že to může být ovlivněno tím, že se mi závod nepovedl :-D ), tak byl úvod trati, který měl potenciál být tou nejzajímavější částí. Na můj vkus se moc nevyužila polootevřená část s hustníky a naopak okolí kontrol 3, 4 bych si klidně i odpustil a nahradil ho delším postupem na volbu, protože to v této oblasti zavánělo když už ne špatnou mapou, tak pro člověka v závodní rychlosti dosti nepřehledným terénem pro umístění kontrol. Celkově to ale rozhodně špatné nebylo.
Na závěr nezbývá, než shrnout, že se jednalo o kvalitní oblastní závody s pár mouchami (viz předchozí text) ve skvělém middlovém terénu, které viděly můj ucházející výkon na krátké a ne moc uspokojivý na sprintu.

Žádné komentáře: