neděle 11. dubna 2010

Nepříliš úspěšné OM a skok v rankingu

Tak mám za sebou nepříliš úspěšný výstup na oblastním mistrovství na krátké trati a na sprintu. Na krátké jsem nakonec skončil 5., což by nebylo zas tak hrozné vzhledem k tomu, že jsem se hlavně ze začátku docela šetřil na následující závod ve sprintu, kde jsem chtěl zaběhnout nějaký pořádný výsledek. Jenže sprint se mi vůbec nevydařil, ani běžecky ani mapově, prostě mi to nesedlo a skončil jsem až na 15. místě. Podrobnější info s postupy přinesu zítra.
Jinak jsem se konečně dostal na ranking za březen a nestačil jsem valit oči. Na prvním výchoďáku se rozdávaly opravdu slušné body, které mě posunuly o 15 míst na 76. příčku (9107 bodů je taky zdaleka největší bodový získ, který jsem kdy udělal). To je docela slušný start ke splnění mého rankingového cíle pro tuhle sezónu.

Žádné komentáře: