středa 7. dubna 2010

Brněnská pětka na dráze

Ještě než se dostanu ke shrnutí druhé poloviny soustředění (snad to stihnu ještě dneska) - určitě se musím zmínit, že jsem si dneska dal v Brně v rámci repre testování pětku na dráze.
Výsledek nebyl nic moc - cca 17:19 (na oficiální měření jsem se raději ani nekoukal), což je sice můj druhý nejlepší čas na téhle vzdálenosti, ale rozhodně ne výkon, na který bych měl aktuálně natrénováno. Počasí bylo sice takřka ideální (jen trochu protivítr), ale jinak to za moc nestálo. Příprava na dnešek totiž z mé strany v posledních dnech za moc nestála a čas tomu taky odpovídal. No ale jak jsem to tak okolo sebe pozoroval, nebyl jsem v tomhle ohledu na 5km rozhodně sám.
No ale nějakou tragédii z toho rozhodně nedělám, zatím se mi na jaře všechno docela dařilo a nějaké drobné sražení sebevědomí jsem už taky potřeboval (byť na soustředění jsem se taky pěkně mapově proškolil). Aspoň mě to zase trochu motivuje k ostřejšímu tréninku.

Žádné komentáře: