pátek 5. března 2010

To je teda den

Zdá se, že den před sedmdesátkou se proti mě všechno spiklo. Vše tedy začalo už v posledních dnech ve škole, kde jsem dostal za týden přečíst dvě knihy, které jsou totálně rozpůjčované, takže jsem je horko těžko  včera a dneska sháněl na internetu. Pak když už jsem se na ně chystal vrhnout, tak se mi podařilo něco totálně rozladit na počítači, takže jsem si s tím musel tři hodiny hrát a stejně to vyřešil jen zčásti.
Při mazání běžek mi zase na nějaký cizí balkon uletěly suché zipy, kterými si přidělávám běžky k sobě, a na žehličku se nalepil nějaký humus, kterého jsem si naneštěstí všiml, až když byl na skluznici. Takže pak jsem ho půl hodiny drbal dolů. Prostě pohoda... Tak snad zítra budu mít víc štěstí.
Jinak běžecky jsem byl na tom dneska docela dobře - po dlouhé době jsem celý trénink odběhl bez toho, abych musel přebíhat přes nějaký ledovatý úsek, takže to byla příjemná změna. I z atletické abecedy, kterou přes tuhle zimu poprvé dělám trochu pořádněji a pravidelně, jsem měl celkem dobrý pocit, tak uvidíme.

Žádné komentáře: