neděle 14. března 2010

Slušný výběh

Včera jsme byli na výběhu okolo Brněnské přehrady. Naše pětičlenná skupina (já, Eda, Zdeněk, Bob a Vorel) se sice v polovině trochu roztrhala, ale myslím, že těch 22 kilometrů, co jsme naběhli, bylo pro všechny celkem slušným tréninkem.

Pěší i běžecká část naší skupiny pod Veveřím (Boba a Vorel jsou trochu schovaní)

Původní plán byl sice jen oběhnout přehradu, ale ten trochu narušil Eda, která se k nám ráno přidal a už to tam trochu znal (a navíc vzal orienťácké mapy okolí), takže jsme ze začátku poměrně dost nastoupali do kopců obklopujících nádrž (nevím, jestli bych bez Edy dokázal ostatní k tomuhle ukecat :-D). Výběh to byl slušný, ale já už jsem si na brněnské kopce celkem zvykl, takže mi nedělal takové problémy. Pak už následovalo mírnější sbíhání dolů, jen občas přerušené nějakým tím kopečkem. No a než jsme se nadáli, už jsme byli celkem daleko od plánované trasy na okraji celkem prudkého kopce pokrytého pěkně kluzkou vrstvou sněhu.
Netrvalo nám dlouho, než jsme se našli na turistické mapě (ta orienťácká sem nesahala) a vydali se zpět k přehradě (vzpomínám si na svou památnou větu o pár kilometrů dříve, když skončila orienťácká mapa - "To bude v pohodě, přehrada je ta díro nalevo a když moc uhnem, tak nás chytne turistická značka." - no úplně se to nepovedlo). Pak už to bylo celkem v pohodě - jen jsme museli překonávat plot obory, kterou jsme běželi a jejíž tvůrci zřejmě nepředpokládali, že by se někdo mohl dostat do takového místa, takže tu nikde nebyla otevíratelná vrata.

A jak dolů, Bobe?

U Veveří jsme potkali pěší pokračování naší skupiny a oddělili se od nás Vorel s Bobem (šli hledat kešky). My si pak dali další delší stoupání, a pak už jen pohodový seběh po místy poněkud klouzajících cestách zpátky do místa, ze kterého jsme vyráželi.

Veveří

Podtrženo a sečteno - necelých 130 minut, 22 kilometrů, 660 metrů převýšení. Super trénink, jen by nemusela být taková kosa a já si mohl vzít víc věcí na převlečení :-D

P.S. O den dříve jsme měli ještě pěkný trénink na mapě Kamenná kolonie postavený Havlim. O něm zase někdy příště (musím ještě od Havliho získat nějaký .jpg export trati, protože moje mapa není zrovna publikovatelná kvůli menšímu tržnému poškození přes půl mapy).
P.P.S. Zdá se, že fotky z nového mobilu nejsou tak hrozné!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Havli: Ahoj, kreslil - OCAD jsem použil jenom pro tom abych v tom měl přehled. Můžu ti poslat tohle, ale jako podklad jsem použil jen ne a tak kvalitní mapu ze serveru ČSOB

Michal Jirásek řekl(a)...

Dík to bude pro představu stačit... Ještě jsem ti o tom nestihl napsat - jinak dík za zorganizování akce ;-)

Vorel řekl(a)...

Hezký komentář, jenom prosím oprav hned na začátku, nejsem Borel ale VOREL:-)

Michal Jirásek řekl(a)...

Aj, promiň - to byla asi kombinace dvou Závodníků (je to s velkých "Z"?) do jednoho.

Vorel řekl(a)...

Děkuji

Anonymní řekl(a)...

Havli: Ani Borel, ani Vorel, ale mamina :D