středa 10. března 2010

Po K70 zase k tréninku

Postupně se mi daří vstřebávat únavu z náročné Krkonošské sedmdesátky a to i přes to, že je zrovna nejvyšší týden jednoho z časově nejobjemnějších tréninkových cyklů. Včerejší rychlost (vůbec první po K70) jsem tedy ještě musel trochu pokrátit, ale dnešní vytrvalost na 105 minut už potvrdila, že se začínám vracet k normálu. A to jsem měl v neděli, přiznávám, problém s 25 minutami výklusu :-D
Za týden už mě čekají první závody - tedy alespoň jeden, protože to vypadá, že štafeta na Memoriál Jiřího Paclíka mi asi nevyjde. Tak aspoň, že budou v sobotu ty štafety...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jinak jsem včera viděl ten Heppyho šlic na zádech. Hezká práce ... ;-) Kuba

Michal Jirásek řekl(a)...

Vždyť tam skoro nic těsně po závodě neměl :-D