čtvrtek 25. března 2010

Jakpak nám asi natrénoval Wojciech Dwojak?

O víkendu mě čekají druhé letošní závody a první šance, jak si nahnat i něco do rankingu, abych povylezl trochu výš (loni to byl výsledkově vesměs tragický rok, takže rezervy v pozici jsou ještě dost velké). Poběží se ve Vyhnanicích kousek od Hradce. Krátká trať bude tentokrát na východočeský pohár v H21A pěkně výživná - 6,6km a 365m převýšení.
Už pár dní sonduji po stránkách pořadatelů a čekám, až se tam objeví nějaká ta startovka, abych věděl, v jak moc příjemném čase poběžím. Dočkal jsem se až dnes odpoledne - to jsem to moc nestudoval a jen se podíval, v kolik jdu já a jiní mí "soupeři" z oddílu. Před chvilkou jsem se na startovku díval znovu, tentokrát po kategoriích, abych se kouknul, kdo tam ještě jiný běží a co nevidím, tři minuty za mnou jde Wojciech Dwojak běhající za Wroclaw, ale hlavně toho času polský reprezentant (mj. běhá kousek nad třicítku na MS na middlu a loni byl i 22. na sprintu). Takže o zábavu zřejmě bude pro mě v tamějších kopcích (kopci) postaráno. Dvě klíčové otázky začínají "Kdy...?" a "Jak dlouho...?" - zbytek si dosaďte sami :-D Každopádně tohle vypadá na hodně kvalitní trénink na hlavní sezónu...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dwojak běhá ve swe za stejnej oddíl jako já - Rehns BK, takže ho dobře znám. Můžu potvrdit, že jestli to pojme vážně a sedne mu to, tak máš o zábavu a trénink postaráno :) Eda

Michal Jirásek řekl(a)...

No jsem na to zvědavý, jestli ho tam někde aspoň potkám a nemine mě na nějaké volbě postupu :-D

Anonymní řekl(a)...

Tak 3 minuty jsou na druhou stranu dost a není důvod si nevěřit ;) Ale tohle asi není nejlepší způsob přípravy na závod, kouč by tě jistě nepochválil :) E.

Michal Jirásek řekl(a)...

nn, nepropadám nedostatku sebedůvěry, jen snižuji svoji pozici, aby o to více vyniklo, až ho porazím ;-)