úterý 2. března 2010

Den zúčtování se blíží

Za nějakých 96 hodin (tj. čtyři dny) už to budu mít doufám všechno zdárně za sebou. Krkonošská sedmdesátka,  na kterou jsem se (zřejmě se sebevražednými pohnutkami) přihlásil, se bude konat už tuhle sobotu. Teď se poprvé v sezóně opravdu zúročí natrénované kilometry a uvidí se, zda jich byl dostatek.
Nicméně forma posledních dnů je celkem dobrá, takže buď se potáhne až do závodu nebo naopak zmizí zcela v nenávratnu. Šanci, že skončí někde mezi, bych jí moc nedával. I kdyby vše vyšlo, tak jsem ale zvědavý, co se mnou tahle slušná porce kilometrů udělá. Ačkoli před pár lety (tak minimálně tři zpátky) jsem jel padesátku a taky jsem to nějak přežil, takže teď bych to mohl zvládnout, když mám v nohách zase o trošku víc síly i vytrvalosti. No uvidíme, očekávejte ode mě ještě poslední briefing den před startem...

Žádné komentáře: