čtvrtek 11. února 2010

Trénink a podobně

Tak koleno, zdá se, drží. Občas sice trochu pobolívá, ale už to nemá tu zhrošující se tendenci jako minulý týden. I tak ale pořád nejde běhat jakákoli rychlost či kopce (ještě, že je to v Hradci skoro samá rovina). Včera jsem tak místo dráhy šel zase po delší době do bazénu, což asi budu opakovat častěji. Navíc jsem trochu přetažený, takže blížící se odpočinkovější 4. týden cyklu přijde vhod (navíc když bude olympiáda).
O víkendu mě taky čeká školení rozhodčích, jsem na to zvědavý, co mi tam řeknou. Ze školení trenérů, na kterém jsem byl před pár lety, jsem si z některých přednášek odnesl trochu rozporuplné pocity, ale celkově to stálo za to, tak jsem zvědavý, jak to dopadne tentokrát. Jen aby pak někdo po mě nechtěl, abych zase postavil nějaký výchoďák, protože o stavění čehokoliv, co má víc než šest sedm tratí jako Hradubická liga, se mi dodnes zdají noční můry :-D Hlavně z čehokoliv, co je delší než middle či štafety (to jest klasika - přijde mi, že se u nás v oddíle na výchoďáky skoro ani nic jiného nestaví - ono taky většinou není ani na čem).

Žádné komentáře: