neděle 21. února 2010

Stovka na Závodišti

Tenhle týden jsem dojezdil plných 100 okruhů na pardubickém Závodišti - což je nějakých 220 km. Zvládl jsem to během celkově osmi dní jezdění. Poslední den bruslení už sníh docela natál a moc to nejelo, takže jsem se dost protrápil, abych to vůbec najel. Představa, že bych měl na Krkonošské sedmdesátce najet dvojnásobek mě zrovna nenaplňovala silami :-D
Jinak už je konec dalšího cyklu. Tenhle se mi počtem natrénovaných hodin úplně nevydařil, v půlce mě zradilo koleno, takže jsem musel běhání párkrát omezit, což se pochopitelně těžko dalo dohnat. I tak jsem ale natrénoval o pěkných pár hodin víc než loni, takže jsem víceméně spokojený.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Heppy> pekne tocis, ale bacha, na K70 to bude trochu do kopecka, tak aby te to po tech 200km na rovine nerozhodilo :)

Michal Jirásek řekl(a)...

No myslím, že budu mít potíže i s tou délkou :-D No uvidíme :-)