středa 27. ledna 2010

Po třech cyklech

Tak už mám za sebou tři cykly letošního tréninkového roku. Počtem naběhaných (či najetých na běžkách) kilometrů jsem lehce za rokem minulým, ale to je způsobeno zejména nemocí v minulém měsíci. Třetí cyklus mám kilometrově prakticky stejný, ale kvůli sněhu jsem oproti minule najezdil o dost méně na běžkách (to znamená, že na druhou stranu podstatně přidal v běhání, což je z kilometrového hlediska trochu náročnější). I časově jsem na tom podobně, nicméně loni jsem se dostal tak vysoko zejména právě kvůli běžkám, pak následoval pokles celkového času, což ale letos nemám v plánu, takže bych se v následujících měsících měl doufám dostat podstatně výše než minule.
Co je však větším přínosem posledních týdnů, je fakt, že tentokrát jsem podstatně větší část natrénoval i s někým jiným, což mě nutilo se zase o kus víc posunout. Také jsem krom protahování víc rozjel i posilování, tak doufám, že to nechá na mém "skvělém" běžeckém stylu také nějaké ty následky. Samozřejmě je to ale i potřeba jako kompenzace naběhaných kilometrů.
Zatím tedy celkem spokojenost, teď už jen vydržet nastolené tempo a za dva měsíce už mě budou čekat první závody, na které se už pekelně těším.

Žádné komentáře: