sobota 30. ledna 2010

Orlickohorská dřina

Na dnešek byl naplánovat první hromadný trénink našeho (byť ne zcela kompletního) týmu na K70. Vyjelo se do Deštného s tím, že si pěkně na rozjezd dáme simulaci začátku K70 alias výjezd z Deštného na Šerlich. Naneštěstí, když jsme dorazili na místo, osádka druhého vozu nás informovala, že stopa na bruslení není vyjetá a že by se snad něco mohlo nacházet u Masarykovy boudy.
Něco tam bylo, to určitě, minimálně pár hodin před námi a předtím, než se přes to přehnal vítr a sníh, což jakoukoli pevnou stopu spolehlivě zakrylo. Následovalo tedy celkem úmorné boření na Pěticestí (cestou jsme potkali rolbu, jenže jí upravená stopa byla snad ještě horší vzhledem k tomu, že sníh byl brutálně měkký) a zpět. Byl z toho pěkný trénink na morál, protože tahle dohromady 26km dlouhá cesta se rozhodně nejezdívá tolik nad dvě hodiny (alespoň ne, když pak člověk chce jet sedmdesátku).
Ze začátku jsem dost nestíhal, přeci jen můj "vybroušený" styl není úplně připraven na 10 cm zabořenou hůlku do sněhu a 5 cm zabořenou běžku. A to tentokrát s čísly opravdu nepřeháním! Nakonec jsem to začal hodně tahat nohama a už to celkem šlo (rozuměj držet se někde ve skupině, ne lyžovat).
Ačkoli to tedy nepřineslo očekávaný objem a převýšení, trochu mě to aspoň připravilo na K70 psychicky. Už se mi tam tolik nechce :-D

3 komentáře:

Shaby řekl(a)...

A mě ráno tolik štvalo, že nemůžu jet, páč jsme měli rodinnou oslavu, zvlášť když bylo tak pěkně. No teď už mě to tak nemrzí... Dík:)

Michal Jirásek řekl(a)...

No myslím, že by sis to užil :-P

Anonymní řekl(a)...

Havli: No hele na Šumavě to samý, bruslit ve 20 číslech prašanu se vážně nedá, a v 5-10cm, což tam bylo furt taky pěknej záhul.