úterý 12. ledna 2010

Copak se dá po tomhle běhat?

Počasí v Brně teď vyloženě přeje běhání. Na moji oblíbené "rovince" podél Svratky je vyšlapaná jen úzká cesta, která je v tomhle mrazu hrozně uklouzaná. Okolo se pak nedá kvůli namrzlému sněhu běhat vůbec. Když jsem tam dneska dorazil, dost dlouho (během rozcvičování a abecedy) jsem uvažoval, jestli dnes střídačku nezabalím a nepůjdu raději nějakou vytrvalost, krom toho se mi ani nechtělo jít do nějakého delšího tréninku, protože mě čekala hromada učení. Učení naštěstí rozhodlo a nasměrovalo mou tréninkovou morálku správným směrem a já se rozhodl, že to přeci jen zkusím :-D No nestálo to za moc, časy tak o 30 % pomalejší než na suchu. Co každý třetí krok, to uklouznutí a vypadnutí z rytmu. No ale nakonec jsem to nějak odkroutil, pocit z tréninku byl dokonce celkem dobrý (zřejmě díky tomu, že jsem se k němu dokázal přesvědčit). Ještě že už zítra tu pomalejší vytrvalost jdu doopravdy...

Žádné komentáře: