úterý 22. prosince 2009

Vánoční sprint

Tak opět pokračuji v letošní "bramborové" sérii - i na Vánočním sprintu jsem úspěšně obsadil 4. místo. Tentokrát jsem to ale spíš nečekal, protože jsem běžel jen tak lehce na pohodu a nijak zvlášt jsem se ani nerozcvičoval (jen tak, abych se v tom mraze zahřál a nepřivodili si třeba nějaké zranění). Proto je ztráta 1:29 na vítězného Sosáka docela slušná.



Mapa s mými postupy

Závod byl jako obvykle na Vánoční sprint dost dobrý. Tentokrát to bylo na relativně malém prostoru, takže jsem místy musel dávat dost pozor, abych běžel na dobrou kontrolu. Chyb jsem moc neudělal (jen nějaké drobnější) a ztrácel jsem tak spíš postupně po pár vteřinách na kontrolu. Většinu mezičasů jsem běhal okolo 3.-5. místa (vyhrál jsem jen na sběrku). Co mě překvapilo, bylo to, že jsem nijak výrazně neztratil na 7. kontrolu, kde mi postup z druhé strany přijde výrazně rychlejší (zvlášť když jsem pak obíhal ten poslední hustníček). Pár vteřin (9 od Sosáka a neuvěřitelných 32s od Kolíka :-D ) jsem dostal i na 12 - tam by ta horní varianta taky mohla být rychlejší, ale stejně tak jsem mohl dostat jen na čistém běhu. Jen pro zajímavost jsem dle GPS naběhl skoro 4,3km (2,9km bylo změřeno po čarách) - čas tedy 17:24.
Celkově tedy spokojenost - zaběhl jsem celkem bez chyb, bráchu jsem porazil o minutu (ten ale skončil 6., což je hodně dobré) a běžecky to také celkem šlo.

2 komentáře:

Shaby řekl(a)...

K tomu postupu na dvanáctku... Milan říkal na tréninku, že tam byla v plotě ještě někde neoznačená branka (nebo díra)... takže to u kolíka docela zavání podvodem:)

Michal Jirásek řekl(a)...

jj, nechtěl jsem to napsat rovnou :-D Samozřejmě moc nevěřím, že by byl takový sprinter...
Už to na Vánočních spritnech začíná být tradice, že se to dá někde neoficiálně pokrátit :-) (viz. minule ta stavba baráku, přes kterou se dalo zkrátit obíhání)