úterý 15. prosince 2009

Jak jsem se klouzal v Brně

Když už jsem tak psal v souvislosti s fotkou z Verandy o klouzání se, vzpomněl jsem si na svůj dnešní trénink v Brně. Jen na úvod - je tu teď pěkně pod nulou a už tu nějakou dobu nepršelo. Minulá věta má jednoduchý důvod, proč je v tomhle textu obsažena - nějak mě nenapadlo, že bych mohl potkat nějaký led. No ale osud tomu chtěl a narazil jsem zřejmě na největší ledovou plotnu v Brně (když nepočítám kluziště) v krásném seběhu, kde jsem si ještě trochu zrychlil, abych protáhl cyklistu, kterého jsem chvíli předtím do kopce předběhl.
Bohužel po téhle ulici, jak jsem se přesvědčil v minulých týdnech, kdy pokaždé pršelo, často doslova teče potok. No a tak byl kus vozovky souvislou ledovou plochou. Samozřejmě jsem si toho nevšiml a už jsem jel. Naštěstí je tam sklon svahu svahu takový - rozumějte tak prudký - že jsem dřív spadl na zadek, než na loket (ačkoli i tak jsem si ho pěkně namlátil). Naneštěstí, protože tam je sklon svahu takový, jsem jel pořád dál a zastavil jsem se po dobrých deseti metrech. No vcelku adrenalin :-D Takže kdyby se chtěl někdo klouzat, tak doporučuji ulici Vinohrady (směrem od Bohunic těsně za vrcholem). Když se to nebudete snažit zoufale zabrzdit, tak se projedete určitě ještě o dost víc...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No hochu dneska jsem se taky slušně rozsekal, kousek od Kohoutovic. Zrovna jsem si trochu zpomalil, abych se bezpečně napil a v tom mi to podjelo na takový zasněžený 3x3m ploše. Takže naraženej zadek a loket a ještě k tomu jsem se celej polil čajem co jsem tam měl.. :o) Ale bylo to na rovině, takže ti nemůžu konkurovat...

Eda

Michal Jirásek řekl(a)...

jj, bylo to tam dost nebezpečné - každopádně by z těch pádů bylo určitě zajímavé video - jak já jsem jel a ty ses polil čajem :-D

Anonymní řekl(a)...

Hoši, hoši... Tak studuju někde, kde nemrzne, né...? ;-)
Kuba

Michal Jirásek řekl(a)...

Vždyť mě taky každý říkal, že v Brně skoro sníh není a zatím to vypadá, že je ho tam obvykle víc než v Hradci :-D