neděle 20. prosince 2009

2. cyklus vrcholí

Příští týden už se dostávám do posledního týdne letošního 2. tréninkového cyklu. Běhání zatím v pohodě - včera jsem si konečně dal i první (neoficiální, samozřejmě) půlmaraton - nakonec z té vytrvalosti vylezlo necelých 22 kilometrů.
Dneska pak byl v Hradci už tradiční Vánoční sprint. Běželo se mi celkem dobře, chyby jsem spíš nedělal a popisy zmačkal po třech kontrolách, protože nebyly potřeba. Takže jsem dostal asi na dvou postupových chybách a zbytek předpokládám na běhu. Výsledky ještě nejsou, takže nevím, jak jsem dopadl, napíšu o tom tedy podrobněji až zítra. Mimochodem to byl dost pěkný závod - dokonce ani moc nevadilo těch cca -10 stupňů a sníh. Jen po doběhu mě pak pěkně bolestivě rozmrzaly ruce...

P.S. Také už mám nový sporttester (s GPS), Polar RS300, o tom podrobněji taky až v budoucnu, až ho trochu otestuji. Zatím ale vládne vrcholná spokojenost.

Žádné komentáře: