středa 25. listopadu 2009

Jako na jaře

Je skoro konec listopadu, poslední týden prvního tréninkového cyklu (a okurková sezóna pro blogování) a přesto jsem si při dnešním běhání v Brně připadal jako na jaře. Tam, kde bylo před zhruba třemi týdny 10-15 cm sněhu, ve kterém jsem běhal úseky, se dneska přímo zelenalo pole. V propocováku a bundě mě bylo solidní vedro a trénink vytrvalosti se změnil spíš na trénink přežití v extrémních teplotách (aby ne, když v podstatě v tom samém běhám, když je okolo nuly), což se určitě bude hodit příští sezónu, až při nějaké drsné eliťácké klasice udeří pořádná letní vedra.
Prostě počasí jako na přelomu března a dubna, už jsem měl pomalu chuť vyrazit na nějaké ty závody. No, to se mi vlastně trochu splní, byť nedělní Klokan kros pro mě není zrovna synonymem příjemného proběhnutí o víkendu...

Žádné komentáře: