úterý 17. listopadu 2009

Jak jsem jednou vyrazil na slávistický trénink

Dneska jsem se rozhodl, že když už mám teď volno a jsem v Hradci, tak teda využiju příležitosti a vyrazím na nějaký náš oddílový trénink. Dorostenci měli mít běhání na Rozárce, a pak tělocvičnu, tak jsem si řekl, že jim neuškodí, když jim na těch kopcích trochu natrhnu pr*el. Už o víkendu jsem se o tomhle tréninku informoval a jelikož se zdálo, že budu vítán, tak jsem i vyrazil...
Už cestou tam (běžel jsem s batohem) mě trochu přepadly pochyby, zda ta tělocvična vůbec bude, když je dnes ten státní svátek. Když jsem tam ale doběhl (o pěkných pár minut dřív, než je psán na netu začátek), zrovna v té tělárně někdo byl, takže jsem se vcelku uklidnil. Když však nikdo do stanoveného času nedorazil, pojal jsem mírné podezření a během vyrazil pod Rozárku. Taky nikdo. Párkrát jsem si ji proto cvičně vyběhl (a zjistil, že dneska bych asi nikomu moc pr*el nenatrhl), ale pořád nikde nikdo. Takže jsem vzal zase batoh, zamířil zpět k tělocvičně, zda třeba náhodou nekrouží na oválu (když je dneska tak mokro). Taky nic.
Pak jsem si oběhl s batohem další okruh přes Rozárku, kde, jak už se dá očekávat, zase nikdo nebyl, a těsně před "formálním" začátkem tělocvičny doběhl zpátky ke škole. Zase nikdo. Jelikož už jsem měl vcelku dost běhání s 4kg batohem na zádech (boty do tělocvičny, věci na převlečení, 1,5l pití), tak jsem to otočil zpátky domů. Výsledek? Pěkných 74 minut běhání - buť do kopce nebo s batohem (při výbězích do kopce jsem si ho odložil). Takže běžeckou sílu jsem taky nabral...
Napadají mě 3 možná zdůvodnění, proč jsem nikde nikoho neviděl:
  1. trénink byl zrušen a všichni šli na nějakou vzpomínkovou demonstraci (nepravděpodobné, z dorostu už to nikdo nepamatuje - narozdíl od mě, protože já to v tom 1 měsíci života plně sledoval)
  2. jsem slepý, hluchý a oni tam někde byli (vysoce pravděpodobné, alespoň co se týče toho zraku)
  3. všichni si píchají epo, kreatin a testosteron a tréninky vypisují jen na oko, aby se neřeklo (no to by vysvětlovalo výkonnost některých osob, na druhou stranu ne všech)
Kde leží pravda? Proč nikdo na stránkách nenapsal o nějaké změně? A nebyl ten trénink nakonec? To, doufám, zjistím zítra, kdy by se měl konat další trénink. Dráha u Sokola je vcelku dobře určené místo, takže tam asi nikoho nepřehlédnu (snad).

5 komentářů:

Shaby řekl(a)...

Tak když už na ty tréninky chceš chodit, tak si nech taky posílat spamy od Zuzky:)
Tohle přišlo v pondělí:

Ahoj všichni,
oficiální společný trénink zítra nebude!
Ale abyste se dohodli a šli běhat společně, případně i sami, když je celý den volný, tak tomu se nebrání a dokonce by to bylo docela záhodno. Ať zase z tréninku úplně nevypadnete!
Po zbytek týdne probíhají tréninky normálně. Tzn. středa, pátek a sobota. Na sobotu se nezapomeňte přihlásit v KISu!
ahoj Zuzka

Michal Jirásek řekl(a)...

Jak jsem ale tohle mohl tušit? :-P Jako kdybych se už minulý týden neptal... Stejně jsou to ulejváci :-D

Shaby řekl(a)...

No tak že to jsou ulejváci o tom žádná:-D ... když se podívám, kolik bylo dorostenců v pátek a v sobotu...

Unknown řekl(a)...

Jj jsou to ulejváci, řekl bych že nejsem moc daleko od pravdy když napíšu, že jsem byl běhat jen já, MaFe a Karel. Měli sme to dopolko pěkných 13km a odloveny 2 kešky :)
Dík, že jsi byl prozkoumat jestli někdo nedorazil :D

Michal Jirásek řekl(a)...

nj, nemáš za co :-D Dneska už ale trénink byl...