neděle 22. listopadu 2009

Hadice na Bíře

Včera jsem byl na dalším sobotním slávistickém tréninku. Tentokrát se nás sešlo docela dost, odhadoval bych to někam k dvacítce. Na pořadu dne byla Márova "hadice" s pár kontrolami. Start byl hromadný a běželo se spíš pomalu, na vytrvalost v terénu, takže jsem si kus proběhl s ostatními. Nějak jsem se nesnažil držet při středu hadice, takže to spíš ve finále vypadalo tak, že jsem běžel po okraji zmapovaného pásma.
Měl jsem naběhnout nějakých 80 minut, takže jsem si to vzadu ještě trochu protáhl. Nakonec se ale i tohle prodloužení ukázalo jako malé a o pár minut jsem byl rychlejší. Ono mě možná taky trochu urychlilo, když jsem potkal bandu myslivců na honu, takže jsem trochu přiložil pod kotel, aby mě tam některý z nich náhodou "omylem" nestřelil...
Jinak moc pěkný trénink za docela hezkého počasí.


Mapa s mými postupy

Žádné komentáře: