sobota 31. října 2009

Výchoďák v Radvanicích

Tak mám za sebou předposlední závod této sezóny. No, vcelku jsem si to v lese užil. Na nějakých 8,8 a přes 400m převýšení jsem byl lehce přes 80 minut. Což už na mě bylo docela dost, vzhledem k tomu, že už se měsíc flákám. Na 6. kontrolu (výrazný strom v hustníku) jsem udělal první chybu - na dvě minuty :-(, ale docela jsem se z toho oklepal. Horší bylo, když jsem si cestou na 10. kontrolu vrazil klacek do podrážky. Inovama to projelo jako nůž máslem a já měl pocit, že ho mám vražený až v chodidle. Naštěstí se ukázalo, že tomu tak není. Nicméně mi zabralo dobré tři/čtyři minuty, než jsem si ho z podrážky vytáhl. A pak už se mi teda opravdu moc běžet nechtělo...
Jinak co se týče stavby, tak se mi to celkem líbilo, sice na to, že to byla klasika, nebyly žádné pořádné delší volby (neplést s postupy), ale myslím, že na výchoďák je skoro lepší to postavit jako dlouhý middle, než normální klasiku, protože to aspoň člověka zabaví. Na podzim už totiž moc motivace na nějaké běžecké vložky po cestě není.
No, nakonec jsem skončil na druhém místě s pětiminutovou ztrátou. Škoda, měl jsem to rozběhlé na vítězství - ale když jsem si vrazil ten klacek do boty, tak jsem si prostě řekl - mám já zapotřebí se zničit dva dny před začátkem nového tréninkového roku a navíc na oblastním žebříčku? Samozřejmě, že ne.

P.S. Mapu (i tu z minulého týdne) dodám ještě během dnešního večera, až si ji nakreslím a převedu do elektronické podoby.

Žádné komentáře: