pondělí 26. října 2009

Soustředění za mnou

Tak mám za sebou poslední soustředění v tomto tréninkovém roce. V rámci něj jsem si zaběhl výchoďák a "trochu" se i prošel po Orlických horách a jejich předhůří...
Výchoďák byl přeložený kvůli sněhu z původně plánované lokality na hřeben Chlum, který leží kousek od Dobrušky. Přestože mě trochu děsily uvedené parametry 10,5km a 400m převýšení (přeci jen jsem si to tam jel jen tak užít), tak to nakonec nebylo zas tak hrozné a já celou trať za nějakých 72 minut oběhl (mapu s postupy dodám později). Startoval jsem v 00 (takže jsem "probouzel" asi čtyři krabičky) a nijak jsem to nehrotil, běžel opravdu jen tak na pohodu, takže jsem, tuším, dostal nějakých těch 8 minut. Celkově to bylo docela pěkně postavené, zvlášť na to v jakém šibeničním termínu se to muselo připravovat.


Jedno z mála míst, kde jsem trochu přidal - tedy do prudkého kopce k mapám (aby mě nikdo nepředběhl - ačkoli, jak koukám, nějaká ta rezerva tam ještě byla :-D ) - foto: pořadatelé z Dobrušky
Mimochodem, doporučuji si prohlédnout následující video z dost zajímavé kontroly č. 55 (opět od pořadatelů):

Pak už jsme se přesunuli na chatu Radost poblíž Plasnice (mimochodem, sem jsem jezdil v 1.-3. třídě na školy v přírodě), odkud jsme pak odpoledne vyrazili na nějaký ten geocaching v okolí (spojená s koulováním). Večer už pak byla "menší" oslava konce sezóny (a trochu i mých narozenin), která se protáhl až do brzkých ranních hodin následujícího dne.
No a v neděli už jsme vyrazili domů - nějakých 15 km do Dobrušky na vlak. Se zastávkou na oběd to uteklo docela rychle (navíc bylo docela pěkné teplé počasí), jen ke konci už mě trochu bolela od baťohu ramena. Ale celkově to rozhodně stálo za to...

Žádné komentáře: