pondělí 19. října 2009

Pondělní florbálek

Nevím, jestli jsem se už tady zmiňoval o tom, jak jsem se v rámci povinné tělesné výchovy na Masaryčce neprozřetelně přihlásil do pokročilé hodiny florbalu. Zatím to vypadá na dost slušné sprintové tréninky. Protože někteří borci to, zdá se, asi přeci jen umí (kdo by to v pokročilých čekal?), tak si člověk opravdu slušně zaběhá, když chce být ve hře aspoň trochu platný. Už jsem měl, pokud nepočítám dnešek, tenhle florbal dvakrát a pokaždé mě druhý den tak šíleně bolely nohy, že jsem naposled podobné pocity zažil po loňském "sprintu" v Benátkách, kdy jsem pak sotva chodil. Tak jsem zvědavý, jaké bude zítra probuzení...
Ale snad už se přeci jen blýská na lepší (florbalové) časy, protože jsem se už přeci jen trochu rozehrál a navíc už za sebou nemám žádné oslavy medaile jako před 14 dny. 

Žádné komentáře: