neděle 18. října 2009

Naběhané kilometry za letošek

Protože už pomalu končí tréninkový rok 2008/2009, tak už za pár dnů budu vědět, kolik že jsem to za letošek naběhal. Asi to nebude nijak závratné číslo. Myslím, že nakonec budu rád, když překonám rok předtím (tj. lehce přes 3000 km), ale letos to bylo celkově hodně divné. Na jednu stranu jsem nabral dost rychlosti (k tomu se ještě někdy v budoucnu vrátím) a dost v ní i naběhal, ale před jarním vrcholem jsem to nějak nezvládl skloubit s maturitou a brutálně vypadl z formy. Dokonce jsem si na začátku léta dal nějaké dva týdny zcela bez běhání, protože jsem na tom byl opravdu hodně špatně. To nakonec pomohlo, protože podzim byl (až na MČR na klasice) tam, kde měl být. Na druhou stranu mě to stálo dost naběhaných kilometrů, ale na to se v tomhle případě nehraje, ne?

Žádné komentáře: