středa 9. září 2009

Zelený Liberec

No, konečně jsem se dostal k tomu, abych trochu zhodnotil víkendové závody...
Všechno začalo památnou větou (při pohledu z okna auta): "Hmm, už jsem dlouho nezažil štafety, na kterých by bylo fakt hnusně." A bylo. Ačkoli na druhou stranu mohlo být mnohem hůř, ještě že se člověk mohl schovat do nějaké té TOIky. To si bohužel brzy uvědomili i ostatní, a tak dostat se na závodech na záchod se v dalších "nutných případech" v budoucnosti ukázalo jako nemožné.
No ale k mým výkonům. Ty byly jako už tradičně v letošním roce tak trochu rozkolísané. Při sobotních štafetách jsem si úplně nepotykal s mapou (rozuměj jako b**ec obíhal všechny farsty). Naštěstí se mi alespoň relativně dobře běželo, takže jsem vždy zběsilým úprkem po chybě trochu ztráty umazal.

Tak konečně mě taky někdo při závodě vyfotil - a hned třikrát! Proto tedy dnešní příspěvek budou výjimečně doprovázet moje fotky (tedy ty, na kterých jsem já). Tohle je hromadný start sobotních H21... (zdroj: kade.cz)

Odpolední sprint mě už dopředu moc nelákal - běhání v zarostlém lesíku není u mě úplně nejoblíbenější. Navíc na mě před startem padla nějaká únava, a tak jsem se pro jistotu ještě půl hodinu prospal No hned na začátku závodu jsem to zase trochu zkonil a o minutu mě dotáhl Lukáš Hovorka. To mě trochu nakoplo (díky za to), takže jsem protáhl krok a už poměrně slušným tempem provedl naši dvojici nástrahami trati. Nakonec to byl docela pěkný závod, navíc korunovaný 11. místem, což je vyrovnané letošní sprintové maximum (letos mi to moc na sprintech nejde) - jen škoda těch opětovných mapových chyb.

Sprintová sběrka (zdroj: Rajče Heppyho a Marti)

To že zvládám zaběhnout i bez nějakých výraznějších chyb jsem si dokázal hned druhý den. Běžecky jsem na tom byl docela slušně, a tak jsem se vcelku držel jen kousek za čelem. V lese jsem nechal možná něco lehce přes minutu a půl (bohužel většinu na předdivácké kontrole, kterou jsem málem vynechal - dík za upozornění, Pájo - tak snad jsem aspoň někoho trochu pobavil krátkým protiběhem). Místo z toho po prvním úseku nebylo nějak extrémně dobré (19.), ale ztráta těsně nad dvě minuty už byla super. S tímhle výkonem jsem byl dost spokojený.


V neděli už jsem toho měl v závěru přeci jen dost... (zdroj: kade.cz)

No toť asi vše, závody to pro mě byly takové průměrné, tak snad se bude tenhle týden dařit víc...

P.S. Vlastně jsem ani nezmínil, proč ten nadpis "Zelený Liberec." Znalci tuší, obecenstvo tápe. Tentokrát to nebylo kvůli hustníkům (ačkoli i ty si člověk vcelku užil), ale kvůli nádherné mapě, kterou když jsem vzal do ruky, tak jsem si říkal, zda je vůbec orienťácká. Naštěstí byla, jen ta zelená byla trochu nezvyklá. A když už jsme u těch map, tak ty dám s postupy na blog až zítra...

1 komentář:

Pája řekl(a)...

Nemáš za co, pro tebe jsem to udělal samozřejmě rád, i když jsem tě mohl možná trochu potrápit...
:-) jinak pěkný článek a pěkný celý blog, rád si tady rozšiřuji obzory ve světě OB...:-)