pondělí 7. září 2009

První běhání v Brně

Dneska jsem odjel přestěhovat si část věcí do Brna. Škola mi sice začíná až za nějaké dva týdny, ale říkal jsem si, že nebude od věci si zařídit nějaké potřebné záležitosti už teď. Bydlím v Bohunicích, což je městská část na jihu města. Jelikož jsem měl dneska na plánu jen krátký výklus, ani jsem se nedostal nikde do lesa a spíš prozkoumával sídliště. No, musím říct, že tady rozhodně nedostatkem kopců trpět nebudu - najít tu nějakou delší rovinku asi bude docela umění...
Jinak je to tu dost dobré - myslím, že by se tu dal uspořádat pěkný sídlištní sprint. Budovy jsou tu dost nepravidelně rozmístěné, obklopené spoustou miniparčíků a navíc v kopci (tj. různé terénní tvary). No, třeba se to někdy pokusím zmapovat, když bude čas.


Zobrazit místo Bohunice na větší mapě

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Můžeš klidně mapovat a uspořádat závod elitní série BZL... Iniciativě se meze určitě nekladou! ;-)
Drbča