neděle 27. září 2009

Náročný víkend

Tak mám za sebou další náročný víkend. Tentokrát se sice nenesl ve znamení závodů, ale stejně jsem si pekelně mákl. V plánu totiž bylo takové slávistické "minisoustředění" na blížící se mistrovství štafet a družstev. Včera jsme měli 2 fáze poblíž Hořic a dnes ještě jednu jen kousek od Hradce Králové na Dubince. Jelikož vše bylo formou kontaktního tréninku, nechybělo poměrně slušné běžecké tempo.
Mě se běhalo celkem dobře - malá změna ve skladbě tréninků v týdnu zřejmě přinesla své ovoce. Ani chyb jsem moc nevyráběl, což je určitě dobře, zvlášť vzhledem k tomu, že se běhalo často (rozuměj pro mě pořád) v doslova závodním tempu. Tak jen aby to vydrželo i na příští víkend!

P.S. Nějak jsem pozapomněl dát na blog postupy z MČR na klasice. Pokusím se to napravit během zítřka...

Žádné komentáře: