pondělí 14. září 2009

Mapy z Adamova

Tady jsou mapy z posledních áček. Jak tak kreslím postupy a koukám na mapu, tak se mi zdá čím dál více nepřesná. Třeba taková 18. kotrola (sobota), byla pár metrů od nějaké, celkem výrazné, cesty (a navíc mi nějak probleskuje hlavou - což ale není zdaleka jistota - že mě přišlo, že jsem ji spíš razil v jámě, než na kupce - to je hodně divné). U sobotní dvojky mi moc nesedly porosty. No a ani průseky na sobotní i nedělní jedničku mi nepřišly uplně OK (směrově i klasifikačně). Neumluvě o podrostech. Ale na druhou stranu, běžet se na tom dalo...

Sobota: Trochu moc opatrný začátek - nebyl jsem si jistý, jak to vydržím fyzicky a mapově, takže jsem začal hodně s rozvahou. Na tom jsem asi trochu ztrácel (ale asi méně než na případných chybách), protože do opravdu rychlého tempa jsem přešel až někam na 6. kontrolu. Pak jsem se trochu svezl na zádech H21E běžícího Luboše Matějů z Pragovky, který měl stejných 5 kontrol, a na poslední z nich (12.) ho trochu trhnul. Pak přišla největší hloupost závodu - minutová ztráta na 15. kontrolu, kdy jsem zbytečně seběhl dolů na občerstvovačku (a navíc na nějakou falešnou o rozcestí níž, kde se jen přelévala voda) a přidal si dost výškových metrů. Pak už to vcelku šlo až na 18. kontrolu, která byla tak trochu z kategorie na náhodu (zvlášť díky rozdílu mapa/reál)...


Sobotní mapa


Neděle: Tady už jsem šel naplno od začátku. Trochu jsem ale na jedničku ztratil, když jsem si, poté co jsem potkal o dvě minuty dříve startujícího Zelího (tj. Tomáše Zelenku z PHK), musel zastavit a zkontrolovat, že mám správnou mapu, protože on ji neměl. Závod jsem běžel z hlediska chyb čistěji, než o den dříve. Trochu jsem "zavlnil" před jedničkou a musel si zastavit před pětkou, ale jinak jsem šel vcelku vyrovnaně. Jen sil mi bohužel po včerejší vrcholové anabázi (napočítal jsem si skoro 550m - což, ačkoli jsem určitě vždy nešel ideální postupy - trošku nesedí s deklarovanými 330m) znatelně ubylo, takže dva stoupací postupy kolmo do kopce byly útrpným pochodovým cvičením...


Nedělní mapa

Žádné komentáře: