neděle 13. září 2009

Áčka v Adamově

Tak jsou za mnou další podzimní závody. Po dvou letech áčka zase pořádalo Vrbno a vzhledem k tomu, jak blízko to bylo od minulého centra závodů, tak jsem čekal to stejné jako minule - kopce a kopce. A taky jedny z nejlepších závodů v roce (jak to bylo před dvěma lety). No to druhé úplně nevyšlo...
Ale nebudu si zas tak stěžovat, mapa sice byla trochu podivná (hlavně v sobotu) a stavba ještě víc, ovšem nic, co by ohrozilo jakous takous regulérnost závody (a nestály se fronty na TOIky, joj). Mě samotnému se celkem dařilo - běžecky jsem na tom byl dobře (byť v neděli už jsem trochu ty kopce ze včerejšího dne cítil) a konečně se mi podařilo zaběhnout relativně čistě. Výsledkem byla umístění na 6. a 9. místě - letos asi nejlepší závodní víkend a konečně výkony, se kterými jsem spokojený. A přitom tam, zejména v sobotu, byly ještě slušné rezervy (menší chyby a příliš opatrný začátek - ale k tomu podrobněji až zítra spolu s mapami). Bral bych to jako pěkný standart, na který mám - skvělé výkony si snad pošetřím na přicházející mistrovství...

Žádné komentáře: