pondělí 10. srpna 2009

OBpostupy.cz

Protože se mi moc nechce do zdlouhavého převádění map s postupy na blog, tak se vše na blogu objeví až zítra. Pokud se však chcete podívat na to, jak jsem vyhrál 4. etapu, tak jsem si včera (výjimečně) dal tu práci a nakreslil své postupy na web obpostupy.cz. Je tam krásně vidět, že rozhodující byl zejména postup na druhou kontrolu, který jsem (až na malý oblouček v polovině) dokázal realizovat vcelku bez chyby a přes správnou volbu cesty. Stejně tak jsem urval vítězství i na druhém dlouhém postupu (přes vrcholovou prémii), ale tam už se na mě tolik neztrácelo...
Uvidím, zda se dostanu k tomu, abych zakreslil i nějaké další závody. Určitě by si to krom první etapy zasloužily i tři zbývající (tedy 2., 3. a 5.) - aspoň by bylo zajímavé sledovat animaci, jak se různě předbíháme (zejména v nedělním handicapu). Rozhodně se ale na moje volby můžete exkluzivně těšit nejdříve na mém blogu (a to snad zítra).

Žádné komentáře: