úterý 11. srpna 2009

Bohemia obrazem

Trocha doplnění ke krátkému článku o 5denních. Omlouvám se, že ne všechny mapy jsou úplně čitelné, holt skenr je skenr a ten nemám...


Nejprve fotka ze závěrečného vyhlášení...


1. etapa s postupy

1. etapa pro mě byla neskutečným utrpením, což se ukázalo při zkratkovitém zahnutí jiným směrem na 5. kontrolu. Po doběhu jsem litoval, že jsem se nepřihlásil do H21C, protože můj běžecký výkon (zřejmě díky soustředění Dánsko/Norsko) byl hrůzný...


2. etapa s postupy

2. etapa byla naprosto nečekaným opakem té první. Najednou jsem mohl běžet a nebýt chyb v závěru, byl bych dokonce na 2. místě.


3. etapa s postupy

Ve třetí etapě jsem startoval dost zezačátku a podle toho to i dopadlo - skoro 4 minuty chyb stačily jen na začátek druhé desítky. Ale byla to ta mapově nejdrsnější etapa - neustálé dohledávky, protože mapa byla v měřítku 1:7500. Těžko popisovat někomu, kdo tuhle trať neběžel.


4. etapa s postupy

A vítězná etapa - to podstatné už jsem zmínil minule. Vyvážená mapa i rychlý běh.


5. etapa s postupy

Poslední etapa byla korunovaná spoustou chyb a už ne tak skvělým během...

Žádné komentáře: