úterý 7. července 2009

Žhnoucí vrchy pálavské etc. - část II

Protože se to špatně upravuje, rozdělil jsem fotočlánek na dvě části a přidal je v obráceném pořadí, takže začněte o příspěvek níže (nějak jsem tu bohužel neobjevil možnost prohodit pořadí článků) ...


Po těch 25-30 km (a nespočetných metrech převýšení) v nohou jsem byl rád, že Pálava už mizí z dohledu...


... pak jsem si ještě nenechal ujít Lednicko-valtický areál, který mě ale zas tak neuchvátil ...


... nicméně ptactvu se tu zase hodně líbilo ...


... a ani o slunečnice tu nebyla nouze (konečně něco jiného než vinice!) ...


... zámek v Lednici ale rozhodně špatně nevypadal ...


... a mysleli tu i na návštěvníky z muslimských zemí ...


... a poté, co jsem se vyšplhal na minaret, tak byli všichni proti mě takhle maličcí ...


... směrem dolů se mi už ale pěkně točila hlava.

KONEC

Žádné komentáře: