úterý 7. července 2009

Žhnoucí vrchy pálavské etc. - část I

O tom, jak jsem se měl v té výhni na jihu Moravy, se snad ani nechci rozepisovat. Objel (obešel) jsem všechno, co jsem chtěl a zase se z té sauny rád vrátil na východ Čech, kde všichni žehrali na to, jaké je hrozné počasí, ale já se cítil jak na začátku jara.
Proto jsem se rozhodl že místo sáhodlouhého článku, který se čte v tomhle vedru jen s maximálním úsilím, shrnu ty nejzajímavější okamžiky a postřehy přes výsledky objektivu mého foťáku, který se zavařil zřejmě ještě víc než já (na těch 600 fotek, co mám před promazáním...).

Nebyla by to Morava, kdyby tu nebyla spousta vinic...


... taky nechybělo množství zvířeny (zejména ptactva), protože tady je chráněno kde co ...


... výstup na jeden z kopců Pálavy bylo hotové Slovinsko ...


... a to včetně pražícího slunka - a přestože jsem "chtěl" v sílícím vedru neustále pochodovat, musel jsem občas zastavit, abych vyfotil některých z krásných výhledů - třeba na svůj stín ...


... ono ale většinou ani o moc víc fotit nešlo, viditelnost nebyla zas tak dobrá ...


... ovšem "skalky" tu měly pěkné ...


... slunce ale zalezlo až na konci mé cesty ...


... což jsem nemohl než náležitě ocenit.

Žádné komentáře: