neděle 14. června 2009

MČR KT a sprint

Už se blíží další mistrovství. Pardubičtí pořadatelé vydatně zásobují své stránky informacemi. No, abych řekl pravdu, zatím jsem z nich dost zmatený. Tréninková mapa na sprint nabízí skoro dost prostoru pro uspořádání závodu v této disciplíně (což je ale rozhodně plus), oproti tomu tréninková na semifinále krátké je spíš k smíchu (nebo vypovídá o tom, že to bude jenom porostové peklo...). Kde jsou vstevnice? Kde jsou kameny? A vše je korunováno právě tou její velikostí (uvidím ji vůbec pod palcovkou?). No ne, nebudu si z toho dělat srandu - jinak vše vypadá ze stránky pořadatelské dost dobře...
Co mě ale překvapuje z hlediska závodního, je docela slušné převýšení na sprintu. 90m se jen tak nevidí, ale abych se přiznal, tak na mapu Kutné Hory jsem se ještě z hlediska vrstevnic nedíval a ani jsem ve městě nikdy nebyl, takže je dobře, že jsem si toho všiml už teď. Moje hlavní příprava stejně ale letos směřuje na krátkou. No, uvidí se, jak na tom budu běžecky. Po docela slušném začátku týdne jsem byl včera zase dost unavený (ale to může být i následkem tvrdého tréninku stylu dráha-střídačka-rychlé mapové úseky), tak uvidíme...

Žádné komentáře: