úterý 12. května 2009

Je to doma!!!!

Ano, pln nadšení Vám musím sdělit, že dnes cca v 17:54:41 (dle mého špatně jdoucího sporttesteru) jsem s výkřikem (následuje trochu vyhvězdičkovaná verze) "K*r*a, p*ča!" proletěl (respektive spíše propadl) cílovou čárou 5km testu na dráze a to v čase 16:37 (zhruba) - což znamená, že jsem poprvé v životě splnil reprezentační limit na dráze!

P.S. Pro zájemce o vývoj mého času na 5km: H16-19:30, H17-18:30, H18-17:51, H19-17:34

Díky všem svým fanouškům a fanynkám (ty druhé mě, promiňte kluci, motivovaly o trochu víc) - a hlavně celé dnešní pětkařské skupince běžící na 16:40 (Kamenda, Junior, Ňuf) vedené vodičem Jedlou (dvojnásobný dík) i všem, kteří se mi uhnuli z 1. dráhy, když jsem je předbíhal. Taky bych rád ocenil skvělou objednávku počasí - vítr jsem v zadní části balíku necítil, a nějakých 18 stupňů s oblohou posetou jen pár mráčky a krásné sucho bych označil za ideální počasí na t(r)est na dráze. A to mě pořád nepřišly tretry, co jsem si objednal, takže jsem běžel v botaskách...
No a taky dík všem sponzorům (nejen) z mé rodiny, kteří přes neutuchající finanční krizi nepokrátili své rozpočty na sport.
Aj, málem bych taky zapomněl na svůj realizační tým (ať to nazvu trochu profesionálně) vedený velkým šéfem Petrem. Těm všem patří dík!

Žádné komentáře: