úterý 5. května 2009

Hořkosladké MČR v nočním

No dobrá, jistě se dalo čekat, že z toho bude další slušný výsledek - vždyť v kategorii nás startovalo jen nějakých jedenáct - přesto se zdáli favoriti jasní, takže jsem pomýšlel spíš na další repete velké bedny z dlouhé, což se nakonec čtvrtým místem povedlo, ale bronz (i ostatní kovy) tentokrát visel(y) zatraceně nízko a blízko.
Vše začalo menšími zmatky na jedničku (ideální postup by snad byl zpátky přes startovní koridory (!) - tedy druhou stranou, než jsem šel) - minutím cesty jižně od postupu a naběhnutím na jinou, která v mapě chyběla. Na následující kontroly jsem tak šel spíš na jistotu a riskoval až na 4., což ovšem byla chyba. Nevím, jak se to stalo, ale zřejmě jsem přehlédl krásnou volbu po cestě a dostal prvních pár minut. 4, 5 a 6 pak byly i poznamenány nejistotou v dohledávce (ale poměrně malou). První vážnější chybou bylo neudržení směru na 7. kontrolu, kde jsem de facto cestou míjel 9. i 8. - to však stále ještě nebylo všechno. Následoval postup na 9 poznamenaný dalším neudržením směru a následným zdánlivým poznáním už probíhaného místa. V té chvíli už byl vlastně závod ztracený...

Mapa s postupy

Nějak jsem se ale oklepal a konečně se aspoň trochu dostal do té správné závodní nálady (načež následovala série poměrně čistých postupů až do cíle), už tomu ale chyběla pořádná dávka energie, která by vytáhla mězičasy minimálně o tu minutku, co mi chyběla výš (i tak podle zběžného pohledu na mezičasy 2. nejrychlejší čas od devítky do cíle).
V cíli mi pak nezbylo než zpytovat svědomí a vzít si z tohohle "neúspěchu" co nejvíc poučení do budoucna

Žádné komentáře: