neděle 26. dubna 2009

Velká bedna na MČR DT!

Včera se běželo mistrovství na dlouhé a byl to můj první závod v celostátní konkurenci. No a hned z toho byl můj historicky nejlepší výsledek - 6. místo (no ne, fakt, nesmějte se, jsme asi silná generace - zatím asi nejlépe 3x9. v áčkových závodech). Tomu, že z toho mohlo být ještě o chlup lepší umístění se budu trochu potřebněji věnovat zítra, až snad vyjdou i mezičasy. Dneska se mi už ani nic delšího psát nechce, po těch 151 minutách běhu mě pekelně bolí celé tělo a zase mě trochu chytlo stehno, která mě trápilo na 10mile, tak to sezení u počítače dneska nebudu přehánět, protože za necelých 120 hodin už mě vlastně čeká další mistrovství - tentokrát v nočním...

2 komentáře:

Tryzzi řekl(a)...

umístění pěkné, jen Danáč a Dým vám suvéréně ulítli:-P

Michal Jirásek řekl(a)...

Trochu jo :D