pondělí 20. dubna 2009

Tiomila za mnou

Uff, tak už to mám za sebou. Letos jsem si na jaře opravdu slušně pocestoval a i ve škole je to znát, protože tam teď budu muset opravdu pravidelně chodit, abych dohnal ztracenou absenci. Posledním zahraničním zářezem přípravy byla 10mila (byl jsem na ní už potřetí) a tentokrát se mi oproti tradici docela vydařila. Stáhnul jsem nějakých 30 míst a přiblížil náš tým (Magnus Orienteering) k první stovce. Čas nebyl nijak super, ale ono se těžko dosahuje lepších, když všude kolem už jsou spíš pomalejší běžci než vy (takže vláček moc nejede) a na samostatný úprk nemáte se starou čelovkou Silva, které zhaslo 20m po startu velké světlo, jakoukoli šanci (zvlášť, když jsou všude kolem borci se supersvítivými modely od Petzla i Silvy)...

P.S. Podrobnosti zítra (moje čelovka pozávodní vztek přežila, oproti svým slibům na trati jsem ji hned po doběhu nerozmlátil a nešel si koupit jinou)

Žádné komentáře: