úterý 7. dubna 2009

Plány na jaro

Pomalu se blíží začátek sezóny, takže běžeckou přípravu teď střídá spíše mapová. Něco už mám za sebou, ale dost mě toho ještě čeká. Od tohohle čtvrtka do pondělí jsem na soustředí s Žabovřeskami Brno (trošku nečekaně, trenér mě tam prostě přihlásil, aniž by se mě moc na něco ptal) někde u Konice. Pak ve středu zamířím na sever do Švédska na Tiomilu (návrat někdy v neděli/pondělí). No a o týden později pak od 30.4. do 3.5. budu na soustředění juniorů a dorostenců v Bečově. Takže tréninků si proběhnu opravdu dost. Teď ještě abych se přitom stihl připravit na maturitu

3 komentáře:

Tryzzi řekl(a)...

zrádče, to nás nevyšukáš na velikonočku:-((

Michal Jirásek řekl(a)...

To bohužel ne a to jsem plánoval, že zas po dlouhé době někam s oddílem pojedu :( Tak tam beze mě pořádně potrénujte (protože já si tam asi zřejmě zaběhám až dost), ať to pak na závodech můžeme pořádně rozjet :D (ačkoli jak vás tak znám - to budou samé noční výběhy...)

Tryzzi řekl(a)...

nj je mi to jasné, že jdeš za kvalitním tréninkem, prý mapy SHK velikonočka nejsou nic moc...nás přeceňuješ, z toho už jsme vyrostli, teď už jsme hrozný prestyžáci co jen dřou a žádné noční radovánky!!! tak aspoň pořádně vypráskej žabiňačky!:-)