sobota 4. dubna 2009

Oblasťák v Turnově

Shromaždiště bylo na turnovském stadionu, který si ještě moc dobře pamatuji, když jsem tu běžel 5km

Po roce jsme zase na začátku jara vyrazili na oblasťák Ještědské oblasti. Tentokrát to byl middle v dost kopcovatém městském parku a přilehlém plochém lučním ostrůvku. Celkově to zas tak obtížné nebylo - největší chyba byla cca na 10 vteřin (11. kontrola), jinak jsem ztrácel na postupech a na běhu. Doběhl jsem si pro pěkné 3. místo (s velkou ztrátou na Pavla Hradce z Chrastavy - necelé 4 minuty - ale i tak spokojenost - 6,1km a 185m převýšení jsem šel s průměrem 6min/km). Výsledky se ale budou pravděpodobně ještě měnit - v průběhu závodu byla ukradena 23. kontrola, a tak se bude pravděpodobně končit před ní - škoda, v závěru jsem dost zrychlil...

Mapa byla v pohodě, terén byl opravdu letecký - trochu mě překvapuje, že nejmenší (tj. skoro žádné) ztráty jsem měl cca od třetiny tratě dál - a to jsem myslel, že na té ostrovní louce umřu...

Žádné komentáře: