středa 22. dubna 2009

MČR DT vs. Liga škol

Poté co mě Béďa označil za jednoho z favoritů sobotního mistrovství na dlouhé, jsem se rozhodl trochu otestovat svoji formu na Lize škol. Konkurence dvou škol se nezdála silná, ale stačilo si přečíst jména a bylo jasně poznat, že to bude stát za to (ono se asi 5 držitelů licence A jen tak na Lize nesejde). Bylo jasné, že trať i typ terénu budou pro mistrovství absolutně směrnými (1,6km proti 21,5km a park proti lesu), takže jsem to rozhodně nepodceňoval
Samozřejmě jsem dostal - kolik nevím, ještě nejsou výsledky, ale skončil jsem 3. za dvojicí Pája Kubát a Kuba Kamenický (jenže ani jeden neběží v mé kategorii, takže žádný stres). Jsem si jistý, že ztráta bylo jen na ražení kleštičkami (což se svým rychloražením do krabiček určitě změním) a tím, že jsem udržoval tempo, kterým poběžím i dlouhou trať (tedy nějakých 4:40min/km) tak, abych se stal vítězem s historicky největším odstupem a konečně se probojoval na titulní stranu našeho skvělého orienťáckého časopisu. Jediné co mi v tom může zabránit jsou špatné povětrnostní podmínky na sportovišti a doping soupeřů...

Žádné komentáře: