pátek 13. března 2009

Via Italia

Tak nemoc jsem úspěšně překonal a poslední dny, kdy jsem byl v Pardubicích, jsem se zase trochu rozběhával. Už bych se měl pomalu balit, protože za pár hodin (zítra v 6 ráno) už jedu pryč, takže se nebudu moct rozepisovat. Pokud máte zájem, nějaké podrobnosti k našemu tréninku jsou na stránkách Repre. Pakliže interní zdroje nelžou, mělo by být v druhém hotelu, ve kterém budeme pobývat, připojení k Wi-fi, tak snad někoho přemluvím, aby mě na chvilku půjčil notebook (na tom mém Wi-fi není, když jsem ho kupoval, ještě tahle technologie nebyla v kurzu). Tak se zatím loučím a držte mi palce...

P.S. Pokud nebude připojení, tak vše samozřejmě dám na net, až přijedu domů, tj. v neděli/pondělí

1 komentář:

Tryzzi řekl(a)...

Taxi to tam krásně užij bouchači! těšim se na fotky a stórky:-)