pátek 20. března 2009

Tréninkový kemp v Itálii

Zdravím z Itálie z půjčeného notebooku. Nebudu popisovat, jak si to tu užívám, průběžně si to píšu a nahraji to až přijedu domu. Je to dost detailní, takže pochybuji, že to někdo bude moct číst, ale sliby se mají plnit. Prostě se budu muset naučit psát stručněji a vtipněji...

Tady je malá ukázka toho, jak dopadlo moje zápěstí po tréninku v "zeleném pekle"

Nějaká zajímavá videa z místních podmínek lze najít na blogu dalšího účastníka kempu Mrazáka (včetně ukázek z onoho zeleného pekla). Pozor, je to trochu parodie :)

P.S. Jinak jsem docela v pohodě, tréninky poměrně zvládám, poslední jsem byl zatím, tuším, jen jednou, takže i moje výkony ujdou. Nemoc už skoro vůbec necítím a krom naraženého kolena jsem zase úplně v pořádku (a i to koleno je už poměrně dobré)

Žádné komentáře: