sobota 7. února 2009

Protivětrem nad Deštnou

Pomalu se blíží konec období, kdy se v rámci tréninku jezdí na běžky. Dnes jsme měli jeden z posledních (možná úplně poslední) plánovaný výjezd na lyže. Vyrazili jsme do Deštného, přesněji řečeno na Šerlich, a chystali se dojet minimálně na Pěticestí a zpět. Jenže už na parkovišti byl docela vítr a bylo vidět, že nahoře na hřebeni je zataženo. Nakonec se cesta na Pěticestí nekonala - vyjel jsem třikrát pod Velkou Deštnou a dokonale mi to stačilo. Nahoru byl totiž protivítr, kterým se dalo dost špatně bruslit. Každý skluz byl zkrácen skoro na minimum, a tak jen samotný výjezd mě hrozně vyčerpával - musel jsem dělat dvojnásob odrazů co obvykle. Než jsem dorazil k chatě pod Velkou Deštnou, kde jsem to pokaždé točil, profoukly mi uši tak, až mě z toho začaly hrozně bolet zuby. No, aspoň, že to šlo jet dolů...

Žádné komentáře: